

Beboerne i Støberigården inviterer til loppemarked i gården ved legepladsen og boldbanen ud for nr. 45 d. 4. juli kl. 11.00 ☀️
Kom og gør et kup!
Eller…
Hvis du gerne selv vil sælge ud af dine gamle skatte, så kom med et bord, et tæppe og dine godter – ingen tilmelding er nødvendig. Men du skal sørge for at tage dine ikke solgte skatte med dig, når du går 🧹🧳🚶♀️
Vi starter kl. 11.00⏰
Vi glæder os til at se dig som enten sælger eller køber 😍